آلبوم وحید برای تکمیل کادر فروش خود از بین افراد مستعد و علاقه مند به حرفه فروش، دعودت به همکاری می نماید. مجموعه ما مفتخر است که طرح خودکفایی کارشناسان فروش را برای اولین بار در کشور اجرا می کند. همکاری کارشناسان با مجموعه ما طبق طرح جدید استخدام آلبوم وحید می باشد و روال مرسوم کارشناسان فروش در مجموعه ما جایی ندارد. پس در این مطلب از گالری آلبوم وحید با ما همراه باشید تا طرح جدید مجموعه خود را به شما توضیح دهیم.

 

طرح خود کفایی کارشناسان فروش چیست؟

ابتدا برای اینکه با شغل کارشناس فروش آشنا شویم، تعریف مختصری از این حرفه ارائه می کنیم. در بحث همکاری در فروش ، کارشناس فروش فردی است که وظیفه معرفی محصول را به مشتریان بالقوه خود دارد. کارشناس فروش در حقیقت در امر تسهیل فروش و افزایش میزان فروش فعالیت می کند. این کار از طریق بازاریابی و فروش حضوری یا تلفنی انجام می شود. روال استخدام کارشناس فروش به این شکل می باشد که شرکت، فردی را به عنوان کارشناس فروش استخدام کرده و حقوق تعریف شده ای را به او اختصاص می دهد.

حال اگر شرکتی در امر پرداخت دعوت به همکاری خیلی منصف باشد، در یک سری تارگت های مشخص شده توسط خود شرکت، یک سود 1 الی 2 درصدی برای کارشناس فروش در نظر می گیرد. لازم به ذکر است که چنین شرکت هایی بسیار انداک هستند. ولی روال همکاری ما با متقاضیان، این چنین نخواهد بود. این روال بر مبنای طرح جدید استخدام آلبوم وحید طی خواهد شد که به شرح ذیل است. دقت کنید که این طرح، برای اولین بار توسط گالری آلبوم وحید انجام می شود.

 

ویژگی های طرح همکاری در فروش گالری آلبوم وحید

  1. عدم نیاز به حضور فیزیکی در محل کار: ((تمامی مراحل همکاری به صورت آنلاین و دورکاری برنامه ریزی شده است. به جز موارد خاص که شرکت آنها را از پیش اعلام می کند. در واقع تمامی ارتباطات ما با شما به صورت آنلاین خواهد بود و نیاز به حضور شما در محل کار نیست. و این یعنی یک امتیاز خیلی مهم برای شما!!))
  2. عدم زمان مشخص فروش: ((شما در این طرح از طرف ما هیچ گونه محدویت زمانی برای فروش محصولات نخواهید داشت. یعنی هر وقت که خواستید، می توانید به امر فروش بپردازید. و این یعنی کارفرمای شما، خودتان هستید!))
  3. دعودت به همکاری گالری آلبوم وحید، همیشگی است.

 

بیشتر بخوانید: برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید