تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام گالری آلبوم وحیدکانال تلگرام گالری آلبوم وحیدگالری آلبوم وحید در twitter
شناسه محصول: album digital 20.30

آلبوم طرح دیجیتال 20.30 جلد مخمل

ویژگی‌ها
تعداد برگ: 10 برگ
گنجایش عکس: 20 عکس
جنس جلد: مخمل

اگر در فکر خرید آلبوم عکس برای عکس های عروسی ، جشن تولد خودتان هستید. آلبوم طرح دیجیتال جلد مخمل گزینه مناسبی برای این امر می باشد.

ضمانت اصالت کالاضمانت اصالت کالا

موجود در انبار

ارسال توسط گالری آلبوم وحید
450,000 تومان
- +

توضیحات

آلبوم عکس طرح دیجیتال 20 در 30 جلد مخمل، انتخاب عروس خانم های مشکل پسند!! اگر در فکر خرید آلبوم عکس برای عکس های عروسی و جشن های خود هستید، آلبوم عکس 20.30 جلد مخمل می تواند گزینه ایده‌الی برای شما باشد. آلبوم عکس در طرح های مختلف و جلدهای متنوع در سطح بازار وجود دارد. ولی قضیه انتخاب آلبوم برای عکس های عروسی بسیار متفاوت است. چرا که در انتخاب این نوع البوم برای عکس های به این مهمی باید دقت بیشتری به خرج داد. اینکه برای هر عکسی چه نوع آلبومی باید استفاده کرد، مهم است. به خاطر اینکه هم پول‌تان هدر نرود و هم آلبوم عکس باب سلیقه شما باشد. و بتواند نظر رضایت شما را جلب کند. چه از لحاظ زیبایی جلد و چه از نظر کیفیت آلبوم عکس…

 

آلبوم عکس طرح دیجیتال

قبل از اینکه به فکر خرید آلبوم طرح دیجیتال باشید، ابتدا باید عکس‌های خودتان را چاپ کرده باشید. توجه کنید براساس تجربه ای که داریم، به شما پیشنهاد می کنیم اگر زمانی خواستید عکس های خود را  چاپ کنید، حتما از چاپخانه عکس بخواهید که عکس های شما را در کاغذ چاپ فوجی فیلم چاپ کند. چرا که این کاغذ چاپ، بهترین و استانداردترین کاغذ چاپ عکس می باشد. به عنوان مثال آلبوم عکس 20.30 برای عکس 20.99 میل در 29.1 میل مناسب است. یعنی عکس شما باید از سایز آلبوم یک یا دو میل کوچکتر باشد، هم از عرض و هم از طول. دقت کنید که این موضوع برای تمامی سایزهای آلبوم عکس صادق است.

 

کاغذ چاپ عکس قوجی فیلم، همواره این استاندارد را رعایت می کند.

 

خرید آلبوم طرح دیجیتال

خرید آلبوم عکس

 

خرید آلبوم طرح دیجیتال 20.30 جلد مخمل

جنس جلد آلبوم از مخمل و جیر است. این محصول دارای 10 برگ بوده که قابلیت گنجایش 20 عکس مختلف با سایز 20.30 را دارد. برگ های آلبوم از نوع نیم چسب می باشد. که برای قرار دادن عکس باید چسب های رویی را از برگه جدا کنید. سپس عکس را بر روی چسب های زیرین قرار داده و کف دست را به آرامی بر روی آن بکشید. آلبوم عکس طرح دیجیتال مخمل در 4 رنگ مختلف قابل ارائه به مشتریان عزیز گالری آلبوم وحید می باشد. برای انتخاب رنگ مورد نظر خودتان کافیست هنگام سفارش در قسمت یادداشت خرید، آن را ذکر کنید. لطفا در انتخاب رنگ جلد خیلی دقت کنید. بک‌گراند یا همان پس‌زمینه عکس های شما در انتخاب رنگ جلد مهم است.

 

رنگ بندی البوم طرح دیجیتال 20.30 جلد مخمل:

  • آبی
  • صورتی
  • زرشکی
  • بنفش
  • طوسی

مشخصات فنی

تعداد برگ

10 برگ

گنجایش عکس

20 عکس

جنس جلد

مخمل

نقد و بررسی‌ها

5 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 5.0

    معصومه مشایخ پاسخ

    بسیار عالی وبا کیفیت هست،من این البوم رو جلد صورتی سفارش دادم و مطابق سلیقه ام برام فرستادند و واقعا شبیه عکس ودرکمترین زمان فرستادند ،ممنونم

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)