[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید آلبوم عکس و هر آنچه باید درباره البوم های عکس بدانید را در این مطلب از گالری آلبوم وحید گرد آورده ایم. تا شما را برای انتخاب و خرید آلبوم عکس خوب و مناسب راهنمایی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما بمایند! از گذشته تا به امروز عکس های یادگاری، جایگاه ویژه ای برای ما ایرانی ها داشته است. عکس هایی که از روزهای تلخ و شیرین زندگی برای خود به یادگار می گذاریم تا شاید در آینده تداعی‌گر خاطرات شیرینی برای ما باشند.

به همین خاطر همیشه دغدغه چاپ آلبوم عکس و نگهداری از آنها، برای مان یک چالش مهم بوده است. تا وقتی به این عکس ها نگاه می کنیم، تمام خاطرات زندگی مان به یکباره از جلوی چشم مان رد شوند. حتی گاهی خودمان را در آن لحظات شیرین تصور می کنیم! اگر شما هم به دنبال خرید آلبوم عکس زیبا و با قیمت مناسب هستید، با ما همراه باشید. چرا که قرار است در پایان این مقاله چند مدل از پرفروش ترین آلبوم های عکس سال 1400 را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس بزن بریم!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید آلبوم عکس

امروزه آلبوم های عکس، دیجیتال شده اند. عکس هایی که با گوشی های تلفن هوشمند گرفته می شوند و هر روز هم به تعداد آنها اضافه می شود. خرید آلبوم عکس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از عکس های ارزشمندتان به خوبی محافظت کنید. اما اینجا یک سوال مهم پیش می آید که دوست داریم همه شما جواب آن را در بخش نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”alert-warning” icon_fontawesome=”fa fa-question-circle”]

به نظر شما عکس هایی که در رم تلفن های گوشی ذخیره می شوند بهتر هستند یا عکس هایی که به صورت چاپ شده در آلبوم عکس قرار می گیرند؟

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا از البوم عکس استفاده کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به عکس های خود اهمیت زیادی می دهید، پیشنهاد می کنیم عکس های خود را چاپ کرده و آنها را در داخل یک آلبوم عکس زیبا و با کیفیت نگهداری کنید. تا برای آیندگان به یادگار بماند. کامپیوتر هر چقدر هم که پیشرفت کند، باز هم صددرصد قابل اعتماد نیست. چرا که هر لحظه امکان از دست رفتن اطلاعات شما از حافظه آن وجود دارد. اما آلبوم عکس کاغذی شاید برای نسل های بعدی شما هم به یادگار بماند. با وجود پیشرفت تکنولوژی، هستند کسانی که همچنان چاپ عکس را به نگهداری عکس در گوشی موبایل و کامپیوتر ترجیح می دهند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”خرید اقساطی آلبوم عکس” txt_align=”right” shape=”round” style=”outline” color=”turquoise” use_custom_fonts_h2=”true” h2_link=”url:https%3A%2F%2Falbumvahid.com%2Fbuy-installments%2F|title:%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C%20%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85%20%D9%88%D8%AD%DB%8C%D8%AF%20%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9%20%D8%B4%D8%AF|target:%20_blank|”][/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع آلبوم عکس

آلبوم ها امروزه در دسته بندی های مختلفی تولید می شوند که محبوب ترین آنها عبارتند از:

  • آلبوم عکس سلفونی
  • آلبوم عکس چسبی
  • آلبوم عکس خاطرات کودک
  • آلبوم عکس دیجیتال
  • البوم عکس طرح دیجیتال
  • آلبوم عکس شومیزی
  • آلبوم عکس فتوبوک
  • آلبوم عکس فریم دار

 

در ادامه با ما باشید تا هر یک از انواع آلبوم عکس را به تفصیل به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

1- آلبوم سلفونی:

آلبوم هایی که دارای برگه های پلاستیکی و جلدهایی از جنس مقوا هستند را آلبوم عکس سلفونی می نامند. این آلبوم ها قدمت طولانی تری نسبت به بقیه آلبوم عکس ها دارند. اگر خاطرتان باشد، در گذشته عکس های چاپ شده را از داخل کیسه های پلاستیکی رد می کردند و  به ترتیب، عکس ها را در داخل آلبوم قرار می دادند. به این آلبوم ها، آلبوم عکس کیسه ای هم می گفتند. معمولآ عکس ها در سایزهای 10*15 – 13*18 – 16*21 به چاپ می رسند. بنابراین آلبوم عکس سلفونی در سایزهای مختلف در دسترس همگان قرار می گیرد تا پاسخ‌گوی سلیقه های متنوع و نیاز تمامی افراد باشد. توجه داشته باشید که این نوع آلبوم های عکس، بسیار ارزان قیمت هستند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4683″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

2- آلبوم چسبی:

آلبوم هایی که بعد از آلبوم عکس سلفونی به بازار آمدند، آلبوم عکس چسبی بودند. با این آلبوم ها می توانید بعد از برداشتن سلفون و قرار دادن عکس ها به شکل دلخواه، آنها را در دیزاین های مختلف، به صورت افقی و عمودی بچینید. بعد از چینیش عکس ها، سلفون را مجددا بر روی عکس ها بچسبانید. این آلبوم ها امروزه نیز بسیار پرطرفدار و پرکاربرد هستند. این مدل آلبوم قابل استفاده برای چندین سایز مختلف عکس می باشد. برای خرید آلبوم عکس چسبی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از گالری آلبوم وحید به پایین صفحه اسکرول کنید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4684″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”آلبوم عکس چیست؟ مطالعه بیشتر” color=”orange” size=”lg” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Falbumvahid.com%2Fwhat-is-a-photo-album%2F|title:%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85%20%D8%B9%DA%A9%D8%B3%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F|target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

3- آلبوم کودک:

خانواده های ایرانی از دیرباز به نگهداری و چاپ آلبوم عکس برای فرزندان خود علاقه نشان می دادند. با گسترش آتلیه کودک، امروزه همچنان این عقیده پابرجاست. بنابراین برای نگهداری هر چه بهتر از عکس کودکان، آلبوم های عکس مخصوص کودک طراحی شده اند. تا بتوانید عکس های کودکان خود را بر اساس روز تولد و حتی سال تولد، به صورت مجزا طبقه بندی و نگهداری کنید. آلبوم عکس خاطرات کودک به گونه ای طراحی شده است که هر چند صفحه مربوط به یکی از ماه های تولد کودک باشد. تا به سن یک سالگی برسد. بعد از آن می توان آلبوم هایی برای سال های بعدی تولد کودک تهیه کرد. صفحاتی در این آلبوم ها جای داده شده است که مربوط به جشن دندان درآوردن کودک، چند کیلو بوده چند کیلو شده، اولین لحظه صحبت کردن، اولین لحظه راه رفتن و … هستند.

 

توجه: در گالری آلبوم وحید دو نوع آلبوم عکس کودک، تحت عناوین آلبوم طرح دیجیتال کودک و آلبوم فریم دار کودک موجود است. جهت خرید آلبوم عکس کودک بر روی هر یک از این موارد کلیک کنید.

 

در سالهای اخیر آلبوم عکس های معمولی‌تری هم برای کودکان طراحی شده است که علاوه بر نگهداری مناسب عکس ها، دارای طرح هایی بر روی جلد خود هستند. اینگونه آلبوم ها مورد پسند کودکان هم واقع می شوند. بر اساس جنسیت کودک و همچنین سن کودک، طرح های مختلفی از شخصیت های کارتونی چاپ شده بر روی جلد آلبوم ها تولید شده است که برای کودکان بسیار جذاب هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message]

چرا خرید آلبوم عکس از گالری آلبوم وحید؟!

گالری آلبوم وحید این امکان را برای شما والدین عزیز فراهم کرده است تا بتوانید بر روی جلد آلبوم، عکس فرزندان تان را چاپ کنید! برای چاپ عکس بر روی جلد کافیست به هنگام خرید محصول، در بخش یادداشت خرید توضیح دهید تا همکاران ما برای پیگیری این موضوع با شما تماس بگیرند.

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

4- آلبوم دیجیتال:

از دیرباز تا به امروز، عروس و دامادها به عکس هایی که در روز عروسی از آنها گرفته می شود، اهمیت بسیاری می دهند. از قدیم‌الایام، عروس و دامادها عکس های عروسی خود را که یکی از لحظات ناب زندگی شان محسوب می شود، در داخل آلبوم های ارزنده نگهداری می کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، آلبوم هایی زیبا و کاربردی برای عروس و دامادهای عزیر طراحی شده است. که با نام آلبوم عکس عروس یا آلبوم دیجیتال معروف هستند. در این آلبوم ها، عکس ها بر روی مقواهای آلبوم چاپ می شود و دستخوش هیچ گونه تغییری نمی گردد. اگر به دنبال آلبومی منحصر به فرد و مد روز برای جشن عقد و عروسی خود هستید، حتما آلبوم عکس دیجیتال انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

طرح جلد آلبوم های دیجیتال متنوع و مناسب هر نوع سلیقه ای است. جلد این آلبوم ها معمولا در انواع مختلف و به صورت پازلی، طلاکوب، چاپی و … طراحی می شود. این آلبوم های عکس دارای کیف نیز هستند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به منزل یکی از فامیل ها یا دوستانی که تازه عروسی کرده اند، رفته اید و از آنها می خواهید آلبوم عکس عروسی خود را به شما نشان دهند. سپس مشاهده می کنید که آلبوم عکس در داخل یک کیف مخصوص قرار دارد. به این کیف، کیف سامسونت عروس گفته می شود. 99% آلبوم های عروس دارای کیف مخصوص آلبوم عروسی هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4685″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

5- آلبوم طرح دیجیتال:

آنچه باید درباره خرید آلبوم عکس طرح دیجیتال بدانید، این است که این مدل مانند آلبوم دیجیتال است. فقط با یک تفاوت و آن این که عکس در آلبوم دیجیتال بر روی مقواهای مخصوص آلبوم به طریق دیجیتال چاپ می شود. اما در آلبوم طرح دیجیتال عکس بر روی مقوا چسبانده شده و صحافی می شود. این آلبوم ها در بین عروس و دامادها و همچنین در عرصه مد که نیاز به آلبوم های نمونه کار دارند، دارای جایگاه ویژه ایست. قیمت پایین تر آلبوم های طرح دیجیتال نسبت به آلبوم های دیجیتال، یکی دیگر از تفاوت های این دو محصول خاص است. در واقع می توان گفت آلبوم طرح دیجیتال به این علت طراحی و تولید شد که عروس و دامادهایی که توان پرداخت هزینه های بالا برای آلبوم دیجیتال را ندارند، از آلبوم طرح دیجیتال استفاده کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message icon_fontawesome=”fa fa-check”]مجموعه گالری آلبوم وحید اولین تولید کننده آلبوم طرح دیجیتال در ایران است.[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

6- آلبوم شومیزی:

اگر شما عکس هایی با سایزهای متفاوت دارید و می خواهید همه آنها را در داخل یک آلبوم نگهداری کنید، آلبوم شومیزی می تواند گزینه مناسبی برای خرید شما باشد. آلبوم عکس شومیزی محدودیتی در قرار دادن سایز عکس ها ندارد. و با چسب های متحرک می توان عکس ها را بر روی صفحات آن فیکس کرد. معمولا این آلبوم ها بیشتر برای آن دسته از افرادی پیشنهاد می شود که عکس هایی در سایزهای مختلف دارند. بنابراین این آلبوم یکی از مقرون به صرفه ترین آلبوم های عکس به حساب می آید. برگه های این آلبوم از جنس مقوای سخت است. آلبوم عکس شومیزی در جلدها و رنگ بندی های مختلف در آلبوم وحید موجود است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

 

7- آلبوم فریم دار:

آلبوم فریم دار به گونه ای است که در آن می توان عکس ها را بدون اینکه پاره شوند، جابجا کرد. بر روی برگه های این آلبوم، یک سری فریم قرار دارد که عکس ها را در درون آنها قرار می دهند. به آلبوم های فریم دار، آلبوم کشویی یا پاکتی نیز گفته می شود. فریم های دور عکس در این نوع آلبوم همچون قاب عمل کرده و جلوه بصری بسیار زیبایی خلق می کند.

 

جهت مشاهده و خرید آلبوم فریم دار کلیک کنید.

 

همان طور که در ابتدای این مقاله به شما وعده دادیم، در این قسمت چند مدل از بهترین آلبوم های عکس در طرح های مختلف را برای شما عزیزان قرار داده ایم. شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خودتان، یک مورد خاص را انتخاب و خرید کنید. برای خرید کافیست بر روی هر کدام از محصولات زیر کلیک کنید تا به صفحه محصول مورد نظر منتقل شده و خرید خود را انجام دهید:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][irk_vc_product_ads product_id=”F30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][irk_vc_product_ads product_id=”TD70″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][irk_vc_product_ads product_id=”kodak12″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][irk_vc_product_ads product_id=”digital20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][irk_vc_product_ads product_id=”album shomizi gabdar 30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][irk_vc_product_ads product_id=”ferim s10″][/vc_column][/vc_row]