گالری آلبوم وحید تمامی محصولات خود اعم از آلبوم های دیجیتال، کودک، شومیزی، فریم‌دار و … را به صورت تک‌فروشی و آنلاین به فروش می رساند. اجازه دهید در همین ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که به منظور احترام به شرایط اقتصادی شما عزیزان، قیمت فروش آلبوم‌ها به صورت تکی با حداقل سود برای مجموعه در نظر گرفته شده است. آلبوم وحید علاوه بر تولید و عرضه انواع آلبوم ها، دیگر محصولات مرتبط با عکس را نیز با قیمت های کاملا مقرون به صرفه به فروش می رساند که از میان آنها می توان به قاب عکس، شاسی عکس، باکس، پک سی دی و… اشاره کرد. در ادامه با ما باشید تا مزایای فروش خرده محصولات آلبوم وحید را با هم مرور کنیم.

 

فروش خرده محصولات فروشگاه اینترنتی آلبوم وحید

گالری آلبوم وحید با بیش از یک دهه تجربه در زمینه ارائه محصولات صنعت آلبوم‌سازی در خدمت شما خوبان است. آلبوم‌های این تولیدی در انواع مختلف آلبوم عکس فریم‌دار، آلبوم عکس کودک دیجیتال، جلد آلبوم عکس و آلبوم عکس عروسی برای ارائه به کاربران عزیز آماده هستند. ما مفتخریم که اعلام کنیم گالری آلبوم وحید در حال حاضر، تنها فروشگاه آنلاین خرید آلبوم و چاپ عکس است که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز هست. مرکز تخصصی فروش آلبوم عکس دیجیتال و انواع آلبوم عکس عروسی محصولات خود را بصورت عمده و خرده به هموطنان عزیز ارائه می دهد.

 

مزایای فروش خرده محصولات

آلبوم وحید همانطور که می دانید یک مرجع تخصصی فروش آلبوم عکس و کلیه محصولات مرتبط با عکس است که کلیه محصولات خود را در فضای وب و از طریق وبسایت فروشگاهی خود به فروش می رساند. دقت کنید خرید در مجموعه ما بصورت کاملا غیرحضوری و آنلاین صورت می گیرد. همچنین جهت راحتی بیشتر مشتریان عزیز و نیز کسب رضایت بالاتر از فروشگاه مان، تمام سعی خود را کرده ایم تا شرایطی را فراهم آوریم که خرید از مجموعه ما از هر نظر به نفع مشتری باشد. در ادامه با ما باشید تا مزایای فروش خرده محصولات آلبوم وحید را با هم برشمریم.

 

1- فروش به قیمت تولیدی:

ما پیش از هر چیز تولید کننده هستیم و محصولات را مستقیما از تولید به فروش می رسانیم. همانطور که می دانید، در بازار سنتی هرچه تعداد واسطه در فروش بیشتر شود، قیمت محصول نیز فزونی خواهد گرفت. تا جایی که خرید از برخی از فروشگاه ها به علت واسطه های زیادی که برای تحویل کالا دارند، بسیار گران تمام می شود. اما ما در گالری آلبوم وحید محصولات تولید شده توسط تیم خودمان را به فروش می رسانیم و تقریبا تمامی واسطه های فروش را حذف کرده ایم. بنابراین مقدار زیادی از هزینه هایی که در بازار سنتی، صرف رسیدن کالا از تولید کننده به دست مشتری می شود، در این روش به نفع مشتری حذف می گردد. کافی است سری به فروشگاه ما بزنید و قیمت های ما را با سایرین مقایسه کنید!

 

خرده فروشی

تک فروشی آلبوم وحید

 

2- کیفیت بسیار بالای محصولات:

ما در کارگاه تخصصی آلبوم وحید با نام تجاری پیوند، از باکیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار برای تولید محصولات خود استفاده می کنیم. و همواره هوای مشتریان عزیز خود را داریم. چرا که کیفیت بالا، رضایت مشتریان ما را به ارمغان می آورد و کاربر را در همان خرید اول، به مشتری همیشگی ما بدل می کند. اولویت اول ما در این مجموعه، مشتری‌مداری و جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری است. بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم تا مشتری بالاترین رضایت را از فروش خرده محصولات و خرید خود داشته باشد.

 

3- ارائه تخفیف های ویژه و امکان خرید اقساطی:

در کنار همه این موارد، ما خدمات ویژه‌تری هم برای مشتریان خاص گالری آلبوم وحید در بخش خرده فروشی در نظر گرفته ایم. کافیست گشتی در سایت ما بزنید و با مطالعه صفحاتی همچون تخفیف ویژه از تسهیلات بسیار خوبی که آلبوم وحید برای خرید محصولات در نظر گرفته است، مطلع شوید. و در صورت خرید از آنها استفاده کنید. مشتری عاشق گرفتن تخفیف در حین خرید است و ما به هیچ وجه از این موضوع غافل نخواهیم ماند. همچنین علاوه بر چندین مورد تخفیفی، امکان خرید اقساطی را هم فعال کردیم. تا مشتریانی که وجه نقد به اندازه کافی ندارند هم بتوانند از خدمات ویژه سایت ما بهره مند شوند.

 

توجه: جهت مطلع شدن از تخفیف های مختلف فروشگاه اینترنتی آلبوم وحید صفحه تخفیف ویژه را با دقت مطالعه کنید.

 

4- ارائه شرایط ویژه برای فروش همکاری:

ما در فروش خرده محصولات یا تک فروشی برای همکاران خود هم تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته ایم. اگر شما آتلیه عکاسی دارید و یا فروشنده آلبوم عکس هستید، می توانید از مزایای فروش همکاری گالری آلبوم وحید نیز بهره مند شوید. ما در فروش همکاری، محصولات را با تخفیف ها و شرایط ویژه ای به شما عزیزان می فروشیم. و تمام سعی مان را می کنیم تا این خرید برای شما مقرون به صرفه و سودآور باشد. کافی است با تماس بگیرید.

 

توجه: فروش خرده کلیه محصولات از قبیل آلبوم عکس عروسی و آلبوم عکس کودک دیجیتال به همکاران  آتلیه با شرایط و تخفیف ویژه؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

دقت کنید که گالری آلبوم وحید در راستای مشتری‌مداری و تعامل هرچه بیشتر با شما کاربران عزیز، امکان فروش آنلاین محصولات را به صورت تکی فراهم کرده است. کافی است سری به دسته بندی محصولات بزنید و در صورت نیاز، از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی اقدام به خرید اینترنتی کنید. همچنین چنانچه نظر یا پیشنهادی در خصوص ارائه بهتر خدمات دارید، خوشحال می شویم در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.